Happy Birthday!!!

I dag bliver bloggen 3 år! - Vildt!
og ikke nok med det, så er det her indlæg nr. 100!!
Derfor tænkte jeg, at det nu er på tide jeg viser noget frem, som jeg er mega stolt af og sindssygt glad for!

Mit make-up paradise! 

Mit fantastiske hjøne i soveværelset. 
Sko skab og min brudekjole
Alt mit 
















Ovenpå skabet, tættere på.


alt til at pleje og style håret med. 

Alt til negle

Skuffe 1
Skuffe 2

Skuffe 3

Skuffe 4

Skuffe 5

Skab 1 & 2
Hele hjørnet set på en gang.

Tøjskab

Mine brudesko
 Jeg elsker det simpelthen. Det er mit lille get-away hjørne.
Jeg gider ikke rigtig skrive så meget om hvert billede, for I kan jo se hvad der er.
Men jeg kender godt nok ingen som har så meget som mig, til samme kvalitet.

Jeg ved som sagt ufattelig meget om make-up, og det ses tydeligt på min lille "samling". Jeg køber ikke make-up og andre produkter i f.eks. Tigeren, fordi jeg vil give min hud noget af det bedste.

Så nu har I endelig set mit perfekte lille hjørne <3

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag