Afsløring !

Så er det ved at være på tide jeg afslører hvor mange der var inde på mit forrige indlæg Beskidte tanker - men jeg venter lige til slutningen af indlægget ;-) 


Grunden til jeg har været så længe om at komme op med et nyt indlæg er fordi, JEG HAR FÅET ARBEJDE! Jeg er blevet ansat som Social- og sundhedshjælper hos CaRas Pleje og omsorg. Jeg er simpelthen så lykkelig. Jeg er ude af kommunens system og væk med kontanthjælpen *Sejres dans*

Jeg arbejder derfor utrolig meget lige nu, og lever lidt ligesom en døgnflue.

Frk. Evigglad starter i dagpleje her d. 1. februar, hvor hun altså kun er 7 mdr. synes det er ufattelig hårdt allerede at sende hende af sted, i sær når Ida var 10 mdr. før hun kom af sted. Men når man ikke tænker sig om, og vælger at blive gift på kontanthjælp, så er der sørme noget som hedder gensidig forsørgerpligt. Ærgerligt! - Men sådan er tingene, jeg skyndte mig at sende ansøgning ud og jeg var ansat dagen efter jeg havde været til samtale. Så fedt!

Det er fantastisk at være i gang igen, efter HALVANDET ÅR med sygmelding og barsel. Man skulle lidt tro at jeg måske havde glemt nogle af alle de ting vi laver ude i plejen, men tingene kom tilbage til mig så naturligt, og nu kører det hele bare. 

Sara lige nu: 
- Bryder sig bestemt ikke om grød! Vil meget hellere have noget hun selv kan sidde og tygge i.
- Fået 2 tænder, 1 mere på vej.
- Sidder selv.
- Ruller om på maven (når hun gider)
- Fuldstændig flad af grin når hun leger med Ida.
- Sover fint igennem (Har hun gjort siden hun var få uger)

Det var lige lidt og vores dejlige frk. Evigglad. 

Ida lige nu: 
- En meget bestemt pige.
- men, også ekstremt sød og kærlig. (hun kan pludselig sige "Elsker dig mor")
- Nyder at være storesøster og siger at hun er verdens bedste storesøster.


- Skriver lige det her indlæg lidt hurtigt, frk. Evigglad sover til middag, og vågner nok snart. 

Godt så. Tid til afsløringen af mit forrige indlæg Beskidte tanker

Det fik i alt 299 visninger! - Normalt er mine indlæg på 100 visninger, Så synes det er ok klaret.
Jeg er stadig en meget lille blogger, men jeg arbejder på det ;-)

- Talks <3 

Kommentarer

Populære opslag