Pak tasken

Som anden gangs gravid, var der jo ikke kun én taske jeg skulle pakke, men 2. En til baby og jeg og en til den kommende storesøster.
Taskerne har nu stået pakket og klar i flere uger, for man ved jo aldrig hvornår det kunne ske.

Her kommer en liste over de ting jeg har pakket ned.

Baby: 
Første sæt tøj - tøj til hjemturen.
Tæppe.
Dyne.
Sut.
Rangle - (JA, min bedre halvdel mente simpelthen, at vi skulle have en rangle med til baby)
Autostol.

Mig selv:
Afslappende tøj.
Tykke sokker.
Ammeindlæg.
Oplader.
Tandbørste + tandpasta.
Fugtighedscreme.
Læbepomade.
Hårbørste.

Storesøster: 
Tøj.
tandbørste + tandpasta.
Sutter.
Hårbørste.
Bamser.
Jakke.
Dyne.
Telefonliste på de nærmeste familie medlemmer.
Nøgle til hjem.
Bleer.
Vådservietter.


Udover disse ting er det altid en god idé at pakke lidt snacks, i form af f.eks. nødder og noget underholdning f.eks. kryds og tværs eller sudoku.

Ting til far må han altså selv klare ;-)






Kommentarer

Populære opslag