Kick start din fødsel

Ih, jeg er så utålmodig! Men hvem er ikke det??
I skrivende stund er jeg 40+2, så er officielt gået over tid! - Virkelig mærkelig følelse, men også lidt rar, for det viser jo at baby prinsessen har det rigtig godt. Dog er jeg bange for jeg får sådan en gigant baby ud! ....

Jeg har prøvet nogle af de forskellige myter der findes om at sætte fødselsen i gang. Ingen af dem virker, for så ville jeg jo som sagt ikke være 40+2 i dag. Men vil skrive lidt om de forskellige ting jeg har forsøgt mig med..

Vil lige nævne! - Ikke 2 kvinder, ikke 2 graviditeter og ikke 2 fødseler er ens.
- Så hvad der ikke har virket på mig, har muligvis virket på andre. Dette indlæg er skrevet ud fra MIG.

- Hindbærblad te. (Kan købes i helsebutikker)
Det smager ufattelig godt!! (Der står faktisk en advarsel på bagsiden om at man skal snakke med en læge inden man drikker det.) Men jeg gav den bare gas, i løbet af 3 dage havde jeg drukket 6-8 kopper, men som sagt, det virkede ikke!

 - Ve - kage. (Opskrift kommer nederst i indlægget)
En rigtig lækker og blød kage, som skulle sætte maven helt vildt i gang. Dog er der kokos i, det er jeg bestemt ikke fan af, men fik spist et ordentlig stykke af den anyway.

- Sex. 
For det første!! Sex, når man er meget høj gravid og har bækkenløsning, er altså ikke verdens bedste kombi. For fanden det er besværligt. Det kickstarter altså desværre i stedet en masse smerter og højst nogle ekstreme plukveer...
OBS: Sex kan sætte en fødsel i gang, grundet et stof der er i sæden, man skal dog være lige rundt om hjørnet hvor man går i fødsel, før det rent faktisk kan have nogen virkning.

- Rengøring.
Altså hvad jeg ikke har gjort rent herhjemme. Hele lejligheden skinner! Støvet af, vasket af, pudset af, fryser afrimet, køleskab rengjort, køkken vasket ned, osv. osv. osv. Men hey, nu har jeg da et rent hjem.

- Ananas.
Jeg kan virkelig godt li' ananas. Men efter 1000 g, fra en dåse (vel og mærke), så er det altså bare ikke særlig rart længere. (normalt skal man spise frisk ananas, men det kan jeg ikke tåle, så måtte nøjes) Jeg fik sindssygt sugar rush, og dagen efter meget besværlig mave.

- Zoneterapi.
Der er et sted på kroppen, som kaldes kvindepunket. Det sidder lige et par cm. over ankelen. Hvis man massere/trykker her, så kan det sætte fødselen i gang. Fik kæresten herhjemme i gang, men ja... snydt igen.

- Frugt.
Den ene dag lavede jeg en gigantisk portion frugtsalat med: Æbler (grønne og røde), pære, ananas, vindruer, banan og honningmelon. Det smagte godt og det satte da også gang i maven, men så heller ikke mere end det.


Det var vidst de ting jeg har været i gang med, men desværre ingen baby! :-/ ...
- Så er der nogle som vil sige " Baby kommer, når baby er klar" - Ja, flot. har fået bekræftiget for 3 uger siden at baby er klar, men det er mig som ikke er moden nok. :D
Så baby kommer, når mor her er moden :D


Opskrift på ve - kage:

- 4 æg
- 1 dl. sukker
- 300 g. smør/margarine
- 300 g. mørk chokolade
- 1 spsk. kakao
- 200 g. kokosmel
- En håndfuld rosiner
- 1,5 dl. kaffe
- 1 spsk. bagepulver

Smør og sukker røres til en lind masse, tilsæt 1 æg ad gangen sammen med en spsk mel.
Tilsæt resten af melet hvori kakaoen og bagepulveret er blandet i.
Smelt halvdelen af chokoladen i kaffen.
Rør kokosmel i dejen samtidig med den smeltede chokolade/kaffe.
Til sidst røres rosinerne i.
Kagen bages i en rund springform, ca. 1 time, ved 180 grader.
Resten af chokoladen skal ovenpå kagen.

- Synes alle myterne er værd at prøve, det skader ihvertfald ikke. (:

Jeg vil lige til sidst nævne mit sidste indlæg Baby start pakker, som har fået over 1700 visninger! Det er pisse flot og jeg er pave stolt!!! Tusind tak allesammen (:

- Talks <3

Billede taget 40+1



Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag