My life is just like... Perfect!

Færdig med eksamen, færdig med 2. skoleperiode! Nu er det den sidste praktik som gælder.

Mandag starter jeg i praktik, skal være der i 3 måneder, derefter mangler jeg kun 2 uger i skole og så kan jeg kalde mig SOCIAL- OG SUNDHEDSHJÆLPER! Wuuuhuuu! :D

Eksamen gik ok, jeg bestod med et 4-tal. Er rigtig skuffet, da jeg havde sigtet efter 7. Men gik simpelthen i sort da de begyndte på alle deres møgspørgsmål. Pis, men jeg bestod. (Y)

Min lille uges ferie er snart ovre, så tænkte jeg hellere måtte få blogget.

Ugen har bestået af max hygge med Ida musen. Har holdt hende hjemme fra dagpleje hele ugen så vi kunne slappe af og hygge os sammen og det har vi virkelig også gjort (: <3

Tirsdag var vi begge på besøg hos Hr. Doktor. Ida skulle have hendes 15 måneders stik og jeg skulle ha' tjekket en sene cyste som jeg har fået i håndledet, er blevet sendt videre til røntgen som jeg fik taget i fredags. Så skal jeg ringe til min læge på tirsdag og høre hvad der skal ske. Han sender mig nok til en håndkirurg, som enten skal suge cysten ud med en nål eller skære den væk . øv! :(

Efter vores besøg hos lægen, gik vi ind til Nordborg. Faldt over et legekøkken til prinsessen som kun kostede 200 kr. Hun er sindssygt glad for det!! (:

Ida's ordforråd:
Sut, Mere, Op, Ned, Mad, Tak, Mor, Far, Bølle, Hov, Hej, Dygtig, Det, Hvad, Ha Ha, Bad,
og så kan hun altså også sige Diller - ups... :-D
Det er lige dem jeg kan huske lige nu (:

Jeg har bestilt den nye iPhone 5s GOLD! Jubiii :-D - får den onsdag og jeg glæder mig som et lille barn!!! (:

Jeg mangler stadig at blogge om den fotograf jeg skrev lidt om for noget tid siden og det skal nok komme, tænkte at det var så længe siden jeg havde blogget for jer, så jeg måtte hellere lige få skrevet lidt. Regner med at det kommer næste gang ++ Jeg skal teste OralB tandbørster, så dem kommer der også snart en anmeldelse på (Y) ...

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag