Valentines day

Hahah! I år har jeg en kæreste og jeg er lykkelig, in your face!
Her er mit indlæg fra sidste år Will you be my valentine?

Jeg har endda fået blomster!
Betragter mig selv som en heldig kvinde! (:
Jeg synes Valentines Day er en vigtig dag i et parforhold. Især i en stresset hverdag med arbejde, børn, rengøring og mad. Så denne ene dag i året, bliver man mindet om at man har hinanden og at man skal huske at forkæle hinanden. 

I min kærestes madpakke havde jeg i dag lagt: En bogstavjagt, noget af hans ynglings slik og et hjemmelavet kort. Så stod der disse blomster på bordet da jeg kom hjem <3 Vejen til en mands hjerte er simpelthen igennem søde sager ;-) .
Jeg ved da udmærket godt, at hvis jeg ikke havde mindet ham om at det var Valentines Day, så havde jeg intet fået. Men jeg er lykkelig over at få sådan nogle finde blomster! (-:

Fotografering
Kvinden som har taget dette skønne billede hedder Sabrina Hjuler Christensen. Hun er 27 år og bor sammen med hendes mand igennem 6 år. Sammen har de en datter på 1,5 år.

- Eftersom jeg har lovet Sabrina et helt indlæg udelukkende om hende, så er det hvad I får lige nu. ;-)
Jeg har aldrig besøgt hende, men personligt synes jeg hun tager de flotteste småbørns billeder jeg nogensinde har set! Så hold øje med bloggen, der kommer mere!

Ida
Sidst jeg bloggede fik jeg skrevet lidt om alle de ord Ida hun kan, jeg glemte selvfølgelig nogle, 
så her kommer alle: (Dem jeg kan huske)
Sut, Mere, Op, Ned, Mad, Tak, Mor, Far, Bølle, Hov, Hej, Dygtig, Det, Hvad, Ha Ha, Bad, Nej, Ja, Titte, Bøh, Min, 
Derudover, når vi siger hun skal sige 'tak for mad', så kommer hun med hentydningen af 'tak for mad', det er ikke rigtig udtalt. Men vi ved hvad det betyder :-)

Så skal jeg lige huske...

JEG HAR KØBT DEN NYE IPHONE 5S GOLD! 
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!
Den tager nogle sindssyge flotte billeder. Jeg synes det er pisse sejt at man kan logge ind på telefonen via ens fingeraftryk. Der er mange nye fede ting på den i forhold til iPhone 4'eren. Så jeg er max glad!!

Et helt igennem fantastisk billede, som jeg har taget med min iPhone. 

Jeg vil logge af og nyde aftenen og resten af Valentines Day.
- Talks <3





Kommentarer

  1. selvom jeg er mand så må jeg sige at jeg synes Valentines dag er hyggelig. Nuvel ganske vidst er det en kommerciel fest, og jeg sætter langt større pris på den opmærksomhed jeg får når der ikke er anledning til det - men det er en sød tradition og en hyggelig ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig.
      Jeg synes dog også det er rigtig dejligt, at modtage noget, uden nogen speciel anledning. Men som jeg også skriver, i en stresset hverdag, da kan det blive svært at huske at man har hinanden. Derfor er Valentines Day GULD værd ;-)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag