Inden det hele går op i gøjl og pjat.

Så skal vi stadig huske på, at jeg er MOR! 

Familieliv, forældreliv, morliv. 
Alle nogle ord som forbinder en ting, man har børn. Jeg har 3. 

Hvis en græder, så græder den næste og så den sidste. 
Hvis en griner, så griner den næste og så den sidste. 
Hvis mor skal på wc, så skal den næste og så den sidste. 

You know the drill. - Hvis du altså har børn, vel og mærke. 

Og mærkes, det kan det. 
Min lille prut på 10 mdr. er en lille baby, som er mega tryghedsnarkoman! 
For det meste er det kun mor der duer, og det er egentlig også ok. For det meste. Nogle gange ville jeg dog ønske hun gad sove! Uden st skulle ligge i mine arme. Bare en time eller to i egen seng til middag. Men næ nej! Bebsen SKAL ligge hos mig! Det duer jo ikke mor laver noget og hun ikke kan være med fordi hun ligger i sin seng og sover. 
Alt skal opleves, alt skal ses, mor skal sidde stille. 



Men hvorfor ved beb ikke at jeg også gerne vil blogge, rydde op, gøre rent eller for det meste bare lige slappe liiiiidt af inden det kører med 185 i timen igen? Hvorfor var der ingen der fortalte det til babe da hun stadig lå i maven? Det burde være en lov, at de ved sådan noget INDEN de kommer ud af et lille bitte hul som skal udvides med sindssygt mange cm. 

Min blog handler i øjeblikket rigtig meget om reklamer, så jeg glemmer ofte hvad det egentlig er bloggen går ud på. En blog om livet som mor - med alt hvad det indebærer. 

Lige nu indebærer det at jeg sidder her kl. 3 om natten og skriver på min blog. Baby vågner, hvis jeg heldig først kl. 9. Men kl. 3 om natten er det eneste tidspunkt der er ro for mand og børn, hvor jeg kan fordybe mig i det her. 

Samtale med bebi
Baby: aaah
Mor: aaah
Baby: aaaaah 
Mor: aaaaah
Baby: aaaaaaaaaah
Mor: aaaaaaaaaah

Well, nyd de mange reklamer jeg smider op på bloggen, jeg har været i kontakt med en masse skønne firmaer som alle har noget virkelig lækkert at byde på. 

Jeg er Pro blogger www.borneflapper.dk tjek det ud. 

- talks <3


Kommentarer

Populære opslag