Get ready

.... with GOODIEBOX 


Og så er den rød!!! 


Endnu en gang er der kommet en over vild lækker boks ud! skyndte mig at afprøve alle produkterne så jeg straks kunne komme i gang med at skrive om dem.
Here it goes;














  • Youth lab : CC Complete Cream Spf 30
    (Vejl. udsalgspris 219,95 kr. for 50 ml.)
- Multifunktionel creme, der giver huden en ensartet dækning, og som tilpasser sig hudens egen farve. Derudover har den solfaktor 30.
: Mega nem at bruge, dækker virkelig flot! Duften er fuldstændig fantastisk! 













  • Lernberger & Stafsing ; Dryclean
    Full size
    (Vejl. udsalgspris 99,95 kr. for 80 ml.)
- En tørshampoo som giver volumen og opfrisker håret mellem hårvaskene.
: OMG! Jeg har længe ønsket at afprøve den, og så var den da bare lige med her i boksen. Jeg er fuldstændig in love! Helt sikkert nyt ynglings produkt til håret. Jeg forsøgte lige med et par sprøjt, og det er virkelig rigtigt. Den giver volumen og gør håret virkelig lækkert, og så dufter den som en drøm! 













  • Marsk : Mineral eyeshadow
    Full size
    (Vejl. udsalgspris 149,95 kr)
- Brug det løse pulver direkte på huden for et lyst og shimmery resultat, eller brug den fugtig eller oven på en primer for et mere intenst look.
: Sindssyg smuk eyeshadow, og meget nem at påføre. Den ligger sig ikke i klumper som mange glimmer shadows gør, men i stedet ligger den sig rigtig fint ud og giver et fantastisk look. 













  • DM Skincare : Pure 24 gold shimmer body soufflé
    Full size
    (Vejl. udsalgspris 299,95 kr. for 75 ml.)
- Fugtgivende bodylotion med guld shimmer.
: Den er virkelig flot, og lækker at smøre ud. Dufter ok lækkert. Giver et rigtig fint glimmer look. 












  • Tic Tac : Fresh Mint
    (Vejl. udsalgspris 7,95 kr.)
- : En tic tac er og bliver en tic tac som kan give et friskt pust på farten. 













  • Mesauda Milano : Shine Flex
    Full size
    (Vejl. udsalgspris 49,95 kr.) 
- Bordeaux neglelak
: Jeg har den i forvejen, men det gør den ikke mindre fantastisk. Det er en virkelig flot neglelak, som er nem at påføre. 













  • Rapunzel of Sweden : Super elastik
    (Vejl. udsalgspris 19,95 kr. 
- Uden metal mindsker nylonelastikken slitage på håret og giver et godt hold.
Goodiebox tip: Sæt dit fugtige hår op i en knold efter hårvask, og opnå et smuk fald i håret uden den store indsats.
: For det første, det tip vil jeg aldrig følge. Når man sætter sit fugtige hår op i en knold, så har man større chance for at få skæl, tør hovedbund og diverse andre hårbundsskader. Derudover kan håret blive skadet, knække og bare rigtig ødelagt. Derfor, lad altid dit hår hænge løst og lufttørre. For det andet. En rigtig lækker tyk og stærk elastik som kan holde rigtig godt på håret.



Erstatningsprodukt
- I min Goodiebox fra september var jeg en af dem som modtog et Gilda produkt som ikke levede op til EU's lovgivning. Derfor har jeg fået dette i stedet. -

Gilda Cosmetic : Anti ageing serum
(Vejl. udsalgspris 249,95 kr.)
Full size

- Den indeholder Glykolsyre, som sikre en skånsom exfoliering, peptiderne Argireline og Leuphasyl mindsker forekomsten af fine linjer og rynker, glycerin binder fugt til huden. Den kan bruges af ældre som yngre, da den gør huden mere smidig og derfor udsætter alderstegn. Bruges dagligt under dag-eller natcreme.
: Lækker serum som er meget nem at påføre, tørre ok hurtigt ind. Dufter bare af creme.


Alt i alt
En boks fyldt med shimmer, glam og shine. Lækkert lækkert lækkert!
Nogle helt fantastiske produkter som endnu engang har ramt boksen. Jeg er dybt overrasket.

Bestil din egen Goodiebox og få månedlig goodies til kun 159 kr. inkl. fragt og håndtering.
Lækkert!
GOODIEBOX.DK

Og husk lige min konkurrence:
GIVEAWAY

Derudover har mit mest læste blogindlæg lige fået en update
Baby start pakker

Kommentarer

Populære opslag