Klar, parat, baby? Part 2!

Happiness is not a destination - It is a way of life!

Jeg vil prøve og huske at blogge noget mere i løbet af Saras første tid, da jeg er lidt ked af jeg ikke bloggede mens jeg var gravid med hende.

-

I dag er hun 6 uger, synes simpelthen tiden går sindssygt stærkt! Hun er ekstremt meget vågen, hun kan uden problemer være vågen 13 timer i træk, altså hun er træt, men verden er alt for spændende til at hun kan sove. Men det gør slet ingen ting, så kan vi bedre lære hinanden og kende og når hun har så mange vågne timer, så sover hun rigtig længe om natten! Den ene nat sov hun fra kl. 1 til kl. 9. Fantastisk!! Ida sov også rigtig tidligt igennem dengang, det er så dejligt med nemme børn.

1 måned
5 uger





















Hun smiler rigtig meget og er alt i alt en utrolig glad og dejlig baby.
Når jeg sidder og kigger på hende, så kan jeg simpelthen ikke lade være med at tænke "Hold kæft hun ligner Ida som baby", det helt vildt hvilken lighed der er mellem dem, og jeg er så spændt på at se hvor meget de kommer til og ligne hinanden når Sara bliver ældre. Dog har Sara mere hår på hovedet end Ida havde, og vi er 110 % sikre på at Sara bliver knald rødhåret. (Det var jeg også sikker på med Ida, da hun også havde rødt skær i, men det forsvandt desværre) De smiler også på en anderledes måde. Da Ida begyndte og smile kom tungen med ud, sådan gør Sara ikke. Ida faldt altid i søvn i mine arme, hvorimod Sara bedre falder i søvn i hendes lift. - Sjovt hvilken forskel der kan være..

Ida, omkring de 2 måneder.
Ida hun starter i børnehave på mandag! Det er simpelthen SÅ mærkeligt. Nu har hun været hjemme hos mig i 7 måneder, og nu skal den lille (meget-store) pige i børnehave! åh gud..
Ida på vores nye trampolin - hun er ellevild.
Men jeg ser faktisk rigtig meget frem til det! Selvom det har været fantastisk, så har det været hårdt! Hun er blevet svære og svære at aktivere, og hun keder sig rigtig hurtigt, så de ting jeg finder frem, synes hun hurtigt er kedeligt. Er sikker på hun kommer til og køre sig selv træt rigtig hurtigt i børnehaven.

Nå, udover børn! 
Jeg er startet på mega vægttab, den skal hedde minus 15 kg. inden d. 5.12.15, (der hvor Morten & jeg skal giftes) Jeg har indtil videre kun smidt 1 kg, og vægten står helt stille, det er ret stressende! Især når kjolen allerede er købt og jeg ikke kan passe den! Men vægten skal ned! Derfor starter jeg på 13-dages kuren, igen!!!! Det er 2 år siden sidst, og jeg kan tydeligt huske hvor forfærdelig den var, men vægten skal ned, og den kan i hvertfald hjælpe mig med 6 kg. Hvis jeg så stadig står og mangler at smide et par kg. til november, så tager jeg altså kuren igen. Er lidt ligeglad med min krop lige nu, jeg skal bare i den kjole! 


Indtil videre har jeg kørt LCHF og 5:2 kuren, dog er jeg ikke helt 100 på den der LCHF, men jeg gør det så godt jeg kan. 

100 % LCHF opskrift.
86 % chokolade
Creamy peanut butter
Smør


Gluten frit brød


Super sund pizza.
Gluten fri bund
Pesto
Broccoli
Ost
Skinke
Roccola 































Når Ida starter i børnehave, så hedder det masser af gåture med barnevognen. Mit bækken har det stadig ret skidt, og nævner det for min læge når jeg skal til 8 ugers undersøgelse. Men tager det stille og roligt og ser om noget genoptræning kan gøre underværker. Håber på det bedste.

Jeg vil slutte her for nu. Det næste stykke tid har vi rigtig mange planer, men vil prøve at få blogget.

- Talks <3

Min fødselsberetning
Baby start pakker
Kick start din fødsel
Pak tasken

Kommentarer

Populære opslag