Hello, how are you?


I'M BACK!! Finally fik jeg lysten igen og overskudet!
Det har helt klart manglet det sidste stykke tid, det er hårdt og være gravid :-/. Ynk ynk.

Wow, hvor skal jeg lige starte?? ..

Gravid igen.


Omg, var det sådan her det var? Åh gud nej! Med Ida var det så meget nemmere, ja jeg løb til diverse kontroller konstant, læger, besøg på sygehuset og jordemoder.
Men nøj hvor er det strengt denne gang.
Havde slem kvalme og opkast helt frem til uge 20. Som gjorde at jeg tabte mig 6 kg.  Derudover blev jeg lige sygemeldt med meget svær bækkenløsning. Så jeg har ikke lavet noget siden omkring november. (I'm loosing my mind)
- Folk som har beskrevet bækkenløsning for mig, har simpelthen ikke beskrevet det godt nok! Det er en f****** pain!!! - og det er mildt sagt...
Har forsøgt med akupunktur, som egentlig virkede fint til og starte med, men det aftog og efter 4 gange har jeg måtte sige fra. Desuden synes jeg det gør sindssygt naller at få stukket alle de satans små nåle ind og når de bliver fjernet igen føles det som om hun i stedet river små hår af.. Ellers tak!

Nu til den gode nyhed....

DET ER EN PIGE!
Endnu en fantastisk lille prinsesse er ved at modnes inde i baby hulen, og hun er aktiv. For søren da nogle spark hun kan komme med. Men det er jo kun godt. ;-)
Min vægt svinger utrolig meget, og sådan som den står nu, så har jeg kun taget 800 g. på. Takket være at jeg tabe mig de 6 kg. fra starten. Awesome ;-) 

Med kun 3 uger tilbage, ser jeg meget frem til endelig at have en lille baby basse i mine arme igen <3

En anden nyhed.


Morten og jeg skal giftes!! og det skal vi helt præcis d. 5. december 2015. Vi aftalte det fra den ene dag til den anden, derefter købte Morten en ring og friede til mig d. 28. april. Vi er lykkelige <3

Mit hoved har derfor også været helt fyldt med bryllups planlægning.

Note til mig selv: Aldrig planlæg et bryllup med kort varsel, samtidig med du er gravid.

Men vi har faktisk styr på stortset det hele efterhånden. Meget er lavet, klar og købt, invitationerne er ved at blive delt ud (Ja, vi er tidligt ude, men vi skal giftes midt i julefrokostmåneden)
Derudover synes jeg det er rigtig smart, at vi har så meget planlagt og klar inden maven springer, så jeg derfor kan bruge al min energi på baby bassen og ikke samtidig skal planlægge bryllup.
altså, jeg er jo genial. :-D  

Diva Ida.


Tænker lidt engang imellem. "Seriøst.. Det der har Morten og jeg ikke lavet." Hun er jo virkelig en diva med sine helt egne meninger og gøremål. 
Verdens stædigste barn.... 
Og dog.. Hun har virkelig sine gyldne øjeblikke, hvor hun pludselig kan komme hen og kysse en, kramme en eller fortælle at hun elsker en. Når hun gør det, så glemmer man alt andet <3 

Hun blev taget ud af dagplejen i januar (Mener jeg). Jeg gik hjemme sygemeldt anyway, så hvorfor bruge penge på at få hende passet, når jeg 10 gange bedre kan stimulere hende herhjemme. I dagplejen var hun begyndt at gå bagud i hendes udvikling, pga. de andre børn hun var sammen med var så små. Men hun er virkelig kommet fremad igen. Hun kan ting, sige ting og gøre ting, hvor vi nogle gange står og kigger undrende på hinanden og spørger "Har du lært hende det?" hvor vi begge kan svare "Nej". Sikke et spring hun har taget! 
Vi kommer dog desværre ikke så meget udenfor, da det er et kæmpe smerte helved for mig at gå. Vi prøver derfor at lave andre aktiviteter herhjemme. 




Sommerferie.


Morten har også lige været sygemeldt fra arbejde i 6 uger, (Idioten skar sin hånd op med en hobbykniv) det har været helt fantastisk at have ham hjemme så længe, men tiden er gået hurtigt og 1-2-3 så var han tilbage på arbejde. Vi fik dog lige presset en sommerferie uge ind midt i det hele. Vi blev inviteret i sommerhus i Ebeltoft af hans mor og søster, og det kan man vel ikke takke nej til. Vi besøgte: 


Randers Regnskov - som jeg synes var meget fantastisk, men ikke så fantastisk at jeg vil besøge den allerede igen om 1 år.
Ree Park - Meget stort og ja, fantastisk! Man kan virkelig se at de går op i at dyrene har det godt. Det ligner lidt at parken er lavet for dyrenes skyld og ikke turisternes.
Ålborg Zoo - Den kunne jeg bedst li'. Både for dyr og turister. Stor og lækker park. Her fik vi en private tour, hvor vi fik lov til og besøge staldene OG vi rørte ved en dværg flodhest, sikke et mærkeligt og slimet dyr, men nu meget sjovt. 

Den gamle by - Ih, det er så hyggeligt at besøge den gamle by i Århus. Mit andet besøg der og synes simpelthen det er så vildt. Man kommer ude fra gaden og går direkte ind i fortiden. Jeg elsker det! 

Næste gang hedder det 5 dage i Lalandia med min familie (Til august) 



Goodiebox.

Har været medlem siden, November-oktober? Kan ikke lige huske det.
Men man bliver simpelthen aldrig skuffet!
Én gang i måneden modtager man sin månedlige forkælelses boks, fyldt med lækre produkter. Alt fra neglepleje - hudpleje - hårpleje osv. Boksen er dog steget til 159 kr. inkl. fragt og håndtering, hvilket jeg synes er helt fantastisk, så man kan få endnu mere for pengene. Maj-boksen var den første til 159 kr. så jeg var virkelig spændt på at se hvad de havde fundet på at proppe i den. Da jeg åbnede den blev jeg helt overvældet, for bare 20 kr. ekstra om måneden har jeg fået en sindssyg top lækker boks spækket med en masse fantastiske ting. 

Ønsker du selv at blive medlem så TRYK HER - Ved brug af dette link, modtager både du og jeg 30 goodiepoints som kan bruges til en gratis boks, når man har indsamlet nok points.
Du kan også læse om hvilke produkter der har været i de tidligere bokse. 

- Jeg vil slutte af her, har stadig en masse jeg gerne vil skrive, men tænker at indlægget allerede er blevet en anelse for langt.. Ups!
Jeg vil snart lave et indlæg, som udelukkende kun handler om alle de baby-startbokse man kan få rundt omkring. Skal bare lige have fundet den seddel jeg skrev det hele ned på. ;-)

-Talks <3

Kommentarer

Populære opslag