My new life!

Oh, hello there, Guderup ;-D

Vi er flyttet og har boet her i godt 3 uger. Snart er alt på plads.
Vi har dog været igang med at gøre selve lejligheden i stand. Ligge nyt gulv, tætte døre og vinduer, sætte bruse stang og bruseforhæng stang op. Stadig meget at gøre endnu.
Vi har en deadline, som er d. 1/11, hvor vi holder prinsessens 2 års fødselsdag.

2 år?, Tiden går simpelthen alt for stærkt.

(Undskylder lige hvis der er stave fejl. Mit 'R' virker ikke særlig godt)

Vi har fået internet i forgårs, og guuud hvor er det luksus! Vi mangler stadig tv, vi var egentlig blev enige om ikke at ville have det, men vi kunne få en god pris hos Stofa, og vi skal hverken betale for opsætning eller oprettelse. fedt! ;-)

Men lejligheden ligner noget lidt a la byggerod, indflytterod og noget som bare roder :-D, håber vi når at blive færdige til d. 1/11!!!

Ida er kommet i en ny dagpleje, det er desværre kun midlertidig, da vi ikke kan få det til at hænge sammen med aflevering. Den nye er ellers fantastisk og så har hun sindssygt mange kaniner, som bare er KÆMPE! Hun har almindelige høns og nogle andre høns og en kæmpe grund. Ida elsker at være der, så det er rigtig ærgerligt vi bliver nødt til at flytte hende. Men der er fundet ny til hende fra omkring d. 1/11.

For længe siden bestilte jeg en allerhelvedes masse smykker fra miniinthebox.com, jeg skulle modtage dem 3-5 dage efter jeg havde bestilt. Jeg mangler stadig at modtage nogle af tingene endnu. Er dybt irriteret! Den ene pakke betalte jeg endda 70kr. ekstra for at få leveret hurtigt. Den pakke modtog jeg for et par dage siden. Håber jeg får de resterende ting inden længe, for det er godt nok dårligt kundeservice!
^^ Kan ikke anbefales, udover at det er sindssygt billigt, Men pris og kvalitet hænger også sammen.
Min 2. sending.
_____
Herhjemme er vi gået igang med serien 'Game of Thrones'
Omg! Hvor er den vild, sygt realistisk med alt det blod og det der. ad!
Kan klart anbefales!!!

SÆSON 6 AF 'THE VAMPIRE DIARIES' ER STARTET!!
Omg omg omg omg omg!!!!!!!!!!!!

'The Originals' er også startet igen, har ikke fået set afsnittet endnu.

'The Walking Dead' starter vidst op i den her weekend.
_____

Ellers står den på Ida, Ida, Ida, arbejd, arbejd, arbejd, lejlighed, lejlighed & lejlighed!

Næste gang står den på: 'Da jeg var barn....' og 'Ting jeg gerne ville ha' vidst inden jeg blev mor.'

Har overvejet lidt en give-away? Men vil lige høre om der er stemning for det. Smid en kommentar :-)

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag