There's no greater feeling in the world....

... that do something you love.

^^ True Story !

Wauw!!! I dag er det 1 år siden min mor og jeg startede på vores klamme 13-dages kur. Mig nu, her 1 år efter? Tjaaa.. Der er ikke så meget at sige om det :-D
MEN MEN MEN! I går, var det 1 ÅR SIDEN JEG SIDST HAR DRUKKET EN COLA! Jeg er så stolt! Nu vil jeg forsøge mig med ikke, at bestille take-away i 1 år, + ikke drikke cola. Det skal nok blive sjovt :-D

--
Jeg skal teste Knorr Bouillon, får det tilsendt enten i morgen eller onsdag. Glæder mig faktisk rigtig meget til og se hvad der er i den pakke, da den vejer 3 kg!! Så det bliver spændende.
--
Kæresten er ved at skrive svendeprøve, så han er udlært d. 25. september.

Og nåååå ja, jeg har slet ikke nævnt at vi skal flytte. (Ja, igen!!)
Men vi flytter simpelthen til Guderup.
Her kommer lidt facts om den:
120 m2.
4 rum.
Alle værelser er gigantiske!
Mega billig at bo i. inkl. strøm, vand og varme.
Trænger virkelig til en kærlig hånd.
og så er der swimmingpool!! Jaaa :-D

Vi er begyndt at gøre rent derude, og flytte vores ting.
Herhjemme har vi fået malet vores soveværelse, og en væg inde i stuen, som jeg har haft malet grå.

Uofficielt, så flytter vi ind hurtigst muligt, officielt d. 1. oktober.

Så kommer der lidt om vores skønne prinsesse. 
Snakker i små sætninger.
Vokser helt vildt åndssvagt meget.
Vil rigtig gerne putte (Har hun aldrig ville før)
Er blevet ret så vild med teletubbies ...
Kommer gerne over og vil ha' møssere og krammer.
Hun er nu 22 måneder. Utrolig hun snart bliver 2 år.

Jeg vil smutte igen, så jeg kan få lidt ud af aftenen (-:

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag