1. dag.

Min første dag på 13-dages kuren er overstået!
- Den har været utrolig nem da jeg har sovet stort set hele dagen. Vi endte i går på Café Friends efter min mors fødselsdag.

Aftensmad
Kinakålen skifter jeg ud med noget salat
Jeg har i dag fået 1 kop te med sukker.
Middagsmad




Spinat, æg og tomat
Bøf og salat.














 Min mor OG min nevø havde fødselsdag i går, min lille nevø blev 1 år, sikke tiden dog går!
Han skulle selvfølgelig have en kage, så den lavede vi til ham. Den smagte super lækkert!
Vi startede med at tage til brunch hos min nevø og så tog Morten, Ida, Eva og jeg til Nordborg for at købe lidt flere gaver til min mor. Købte 1 creme, 1 bodyscrub og 1 gavekort til Matas. Derefter tog vi i Kvickly for at købe flag. Heldigvis har jeg en nøgle til min mors lejlighed, så vi tog hjem til hende og pyntede fint op inden hun kom hjem fra min nevø. Surprise! :-)
Vi spillede lidt wii og hyggede med at lave mad. Efter aftensmaden spillede vi nogle brætspil "Sig noget" og "I bet your brain" begge to rigtig sjove spil.
Der kom også noget alkohol indenbords. Så vi endte på byens bar og blev der et par timer.
Lækker dag! (-:


Ida med kage i hele hovedet :-)
Vi er jo ikke professionelle. Men fin blev den da! 1 tog med 2 vogne.
Prinsessen har det dejligt og trives i dagpleje. Hun har fået 2 tænder mere, så nu er hun oppe på 8 tænder! Sindssygt!
I morgen skal vi til 'Baby Tju-Hej' på Nordborg bibliotek, så hun kommer ikke i dagpleje. Derefter skal vi ned og plukke brombær så vi kan lave brombærmarmelade og brombærtærter. Mmh (:
 
Jeg vil slutte af allerede nu, er helt vildt træt.
Skriver igen i morgen .
- Talks <3 

Kommentarer

Populære opslag