Burn baby, burn!

Skulle lige prøve sådan en Thai Cube her til aften. Efter 2. mundfuld vidste jeg ikke om jeg skulle brænde op eller kaste op! Hvor var det dog stærkt!! Nudlerne var egentlig heller ikke særlig gode. Så det røg ud og jeg spiste toast til aftensmad. Yay?

- Har en meget træt pige idag. Hun sover et par timer, vågner op, spiser noget mad, græder lidt og falder i søvn igen.. Er simpelthen så bange for at hun er ved at blive syg. Jeg havde en ordentlig omgang influenza i sidste uge. Har smittet hendes far, så han ligger også og er helt væk. Håber hun slipper udenom og det bare er fordi hun er rigtig træt.

Grundet alt den dumme sne er det slet ikke sikkert vi kommer af sted til Odense på lørdag. Har hørt der skulle komme mere endnu nemlig og så tør vi simpelthen ikke køre. ØV! Men må lige se hvordan det hele står til på fredag.

- Jeg sidder og ved at købe en komplet stue af en til 2500 kr. på facebook. Hun vælger så at prøve og sælge det rundt til andre selvom jeg giver mere for det samlet end hun får hvis hun sælger det hver for sig. Er godt hidsig! + Hun ignorer mig. Kan overhovedet ikke klare sådan noget. Det kan man ikke gøre. Så kan hun da skrive tilbage så vi kan aftale en anden pris for det hele. Det var hendes egen idé at sælge det hele samlet til mig for 2500 kr. Jeg har skrevet og brokket mig til hende. Så må se hvad hun siger og om jeg får en ny stue. Tsh! Hader sådan nogle mennesker! :s

NU har jeg næsten alle de mærker jeg skal bruge for at få ALLE knivene + knivblokken + 2 skærebrætter oppe fra Bilka. Så det skal jeg op og købe på lørdag. Glæder mig godt nok! Det bliver fedt at kunne køre kortet igennem, sige "Bare på beløbet, tak" også røg der lige 1550 kr. fra ens konto. Elsker at bruge penge, men hvem gør ikke det ? ;)

Hvis I ikke allerede kender til siden så skal I virkelig tjekke den ud; http://www.thehillywoodshow.com/ - den er møg morsom! ;)

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag