Kan det virkelig passe??

I den sidste uges tid, har jeg brugt utrolig meget tid på jobcenteret.
Jeg havde ansøgt om kontanthjælp, men desværre fået afslag. Derfor skulle jeg finde ud af om der slet ingen mulighed var for om jeg kunne få en eller anden form for penge.
Efter at have snakket med 4 forskellige sagsbehandlere, fortæller jeg den sidste min historie. Hun står og river sig i håret og spørger "Du står vel ikke og siger at du har fået afslag, når du er forsøger?!". også gik det stærkt! Hun fik hurtigt sat en sag sammen og indkaldt mig til møde i mandags. Så jeg får HELDIGVIS kontanthjælp fra d. 1/8. Sikke en lang kamp, og dette er et minimalt uddrag af hvad der sket, men der er simpelthen så meget, så jeg slet ikke kan overskue at skulle skrive det hele ned.
Oveni en meget stressfuld uge, gik jeg hen og fik et kæmpe hovedpine anfald, som stod på i flere dage, så har proppet mig med smertestillende. Heldigvis noget stærkere som jeg havde stående fra min operation. Hovedpinen er væk. og kan mærke, det hele er ved at falde på plads nu. YES! <3


Jeg skal teste BIC Soleil Bella barberhøvle. 

Har allerede været igang, og må sige at den virkelig er fantastisk god. Den tager alle hår og kører perfekt på ens ben. 
Jeg tester fra Buzzador.
- Som Buzzador, får man lov til at teste og afprøve en hel masse forskellige ting! Jeg har indtil videre testet:
Vanish, Veet easy wax, Spinnup, Storytell, Oral-B og BIC soleil Bella. Det er 100% gratis! De eneste krav er, at man skal buzze med sine venner og uddele viden. Derefter rapportere tilbage til Buzzador.
Kunne du tænke dig at være en del af teamet? Så kontakt mig nu. Smid en kommentar her i bloggen, eller kontakt mig privat på facebook : Zenia Barbara Olsen - TRYK HER 


Da jeg testede Oral-B. Havde jeg lidt en blandet oplevelse. Jeg synes tandbørsten var helt fantastisk, men den tandpasta jeg havde fået med, var så ulækker og ubehagelig. Kan desværre ikke huske hvad den hedder og har for længst smidt den ud. 


Andet nyt:


THE HILLYWOOD SHOW har lavet en ny parodi! Doctor Who Parody
Den er ret morsom (:

Jeg slutter af her, næste gang kommer der anmeldelser på: 

True blood - Tv-serien & bog-serie
21 Jump Street
P.s I Love You
Would You Rather

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag