Long time, no see.

I'm baaaaaack! :-D


Der er gået aaaaal for lang tid siden sidst og jeg har det forfærdeligt over det. :-(

Der er sket så meget i løbet af de seneste par måneder. Så her kommer hvad der er sket.. 

- Har gennemført min 2. praktikperiode. 
- HAR GENNEMFØRT MIN UDDANNELSE MED ET 10-TAL I HUEN! 
- Har fået vikarjob.
- Er blevet opereret i mit højre håndled, for en sene cyste. Dette blev jeg igår, så det er lidt en prøvelse for mig at skrive :-P 
- Jeg har læst hele True Blood bogserie. 
- ..... og set hele tv-serien, som nu kører på sidste sæson. 
- Søgt ind på social- og sundhedsassistent uddannelsen, men fik afslag.
- Har ansøgt igen, afventer tilbagemelding. 
- Sæson 5 af The Vampire Diaries er afsluttet, sæson 6 starter op i oktober.
- Bog 11 af The Vampire Diaries udkommer d. 29. Juli. Den kan dog allerede købes hos tellerup.dk.

Der er faktisk ikke sket det helt store, da meget af min tid er gået med min uddannelse.

Med hensyn til min lille prinsesse, så har hun det fantastisk. Hun vokser helt vildt for tiden! ö 
Hun kan sige utrolig mange ord, og aber konstant efter os, så det er nu vi skal passe på med hvad vi siger . 
Hun er 20 mdr. og inde i en mega trods-periode. Alt og alle skal prøves af, det er noget af en kamp.  
 
Jeg må nok hellere afslutte her, da det niver lidt i mit håndled når jeg skriver.
Skal nok snart blogge igen, promise! 

- Talks <3

Kommentarer

  1. Velkommen tilbage. Der er da sket meget.
    Tillykke med huen og jobbet
    God bedring med hånden.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag