Så gik det i gang!

- Skolen er startet for fulde fart. Puuh, det har været nogle hårde 2 uger. Har ingenting kunne overskue.
Op klokken 6, af sted klokken 7, skole klokken 8.30 - 14.30, hente prinsessen inden klokken 16.15, hjemme ca. kl. 17. Lave mad, spise, pakke den trætte prinsesse i seng, slappe af, i seng klokken 22.... og så starter det hele forfra dagen efter. Det er ikke særlig hårdt at bruge dagen på den måde, det der tager mest på mig er at jeg ikke har særlig lang tid min datter. Det piner mig! Når hun bliver hentet i dagpleje er hun træt og vrøvlet, så hun kommer allerede i seng mellem kl. 18 og kl. 19. så jeg har lige omkring 2-3 timer med hende om dagen. :'-( Føj for den! Så selvom jeg rigtig godt kan lide at gå i skole, så ser jeg meget frem til weekenderne med min lille tut. <3

Min nye klasse er ok. Det var virkelig svært at komme ind på dem, især den første uge. Men når man bliver delt op i forskellige grupper bliver det nemmere. Jeg er en meget lukket person, så jeg er ikke den der bare går hen til folk og snakker. hmf. må jeg vidst hellere lave om på. Men det går fint nok. Studietur til København fra d. 31. okt. - d. 1. nov. Yay?? Vi skal ind og se gobelingerne, som jeg også var sidste år,
o g  d e t  v a r  s å  k e d e l i g t ! ! ! Men i år skal vi heldigvis på havnerundfart ;-)


Hvad jeg har brugt mine penge på de sidste 2 uger:
Air Wick - Colours of nature. Med duft af Purple Blackberry Fig.
 Det er virkelig et smukt lys, skifter til nogle meget behagelige farver og dufter super skønt!
Købt i netto for 40 kr. (Spotvare)

Har købt nogle gaver til Ida og ellers bare sparet helt vildt! Fejre prinsessens fødselsdag d. 2. nov. så har bare sparet på alt hvad jeg kunne, så hun kan få en dejlig dag. 

I sidste uge lavede jeg brunsviger og kanelsnegle. Opskrift kommer på et andet tidspunkt da jeg er for træt nu.
Mhhh, det var godt! Tutten fik et kæmpe fad med i dagplejen (-:
Så er Borgen åben!!! YAAY?!
Var der inde sidste søndag og kigge. Altså det er da fint nok og alt det der, men det er jo bare et shoppingcenter, så slet ikke noget vildt-fancy-overvældende-noget.
Var også på loppemarked sidste søndag, hvor jeg købte 15 VHS film for 60 kr. (ja, jeg samler på VHS film) Jeg købte dem af en venindes mormor. Min veninde ringede til mig senere på dagen og spurgte om jeg ville have resten (2 kasser), så ja tak! Super happy!! (:

The Vampire Diaries sæson 5 er startet!! Uf, den er allerede awesome.
Have I met your mother sæson 9 er startet.
The Walking Dead sæson 4 starter i dag - så vi kan se det i morgen.
Og vi er stadig i gang med Prison Break sæson 2.
Puh. So much to see! :-D

Prinsessen som endelig faldt i søvn hos mig. Meget længe siden hun har sovet i mine arme.
Jeg vil til at hoppe af nu, er træt og skal tidligt op i morgen, ny skole uge begynder ;-)
Skal nok prøve at blogge noget oftere .

Til slut et billede taget i dag af prinsessen ude i efterårsvejret. Det er så sjovt at lege med blade :-)

                      Og nååå ja, tutten kan forresten gå!!! ;-)
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag