♥ Lykken har ramt for 2. gang ♥

Yes! Jeg er gravid igen! Og vi kunne ikke være lykkeligere. <3
Først fik jeg termins dato til d. 13 juni 2015, men nu er det d. 12. juni 2015. 
Så det vil sige jeg er 9+4 i dag. Ved godt det er tidligt at melde det ud, men pga. forskellige årsager og simpelthen fordi jeg ikke kunne vente længere, så har vi valgt at sige det.
Hvordan jeg har det? Forfærdeligt er et mildt ord! Jeg kaster op, alle tidspunkter på døgnet. Er blevet sygemeldt fra mit vikarjob indtil jeg er 12 uger henne, (Hvor jeg håber det vil ende). Jeg har tabt mig 6 kg. indtil videre, fordi jeg hverken kan spise eller holde noget i mig. Heldigvis er det blevet bedre! Jeg kan spise, men dagen efter kommer det op igen om morgenen. årh føj!
Nakkefoldscanning om 3 uger <3 

Ida er blevet 2 år!! 
Vi havde en fantastisk dag på selve hendes fødselsdag, hvor vi startede dagen med at spise morgenmad sammen med min mor. Fik et par pakker og så kom hun i dagpleje. Om aftenen kom hendes farmor og spiste aftensmad og prinsessen fik igen et par pakker.
Det var en torsdag hun havde fødselsdag. 


Vi havde inviteret til det helt store om lørdagen, hvor begge vores familier kom og en helvedes masse børn. Hun fik rigtig mange lækre og super gaver, mest legetøj. 

Weekenden efter holdt vi indflytter/svendegilde. Min kæreste er blevet udlært Tømrer, tror jeg har glemt at nævne det. Så han skulle fejres, og vi skulle fejre vores nye lejlighed. 

-----------------
Siden sidst har jeg oprettet medlemskab hos www.goodiebox.dk.
For kun 139 kr. i måneden får man 4-5 yderst lækre beauty-produkter leveret i en smart æske, lige hjem til døren. Nemt, billigt & LÆKKERT! 
Jeg har derfor en masse produkter jeg lige vil skrive lidt om, Inkl. nogle jeg selv har været ude og købe. 

Starter med dem fra November månedes Goodiebox.  

Hele boxen. 
Vejl. pris for 50 ml. 159 kr.








- En virkelig lækker ansigts gel, som dufter utrolig godt.
Man kan rigtig mærke hvordan den trænger ind i huden. 










    
Vejl. pris for 100 ml. 299 kr. 







- Denne lille lækre sag, kan bruges både i badet, men også lige efter bad. Den dufter ufattelig godt og gør ens hud rigtig lækker blød. 











Vejl. pris for 75 ml. 95 kr. 






- Når man står og massere denne scrub ind i hænderne, så har man bare lyst til og blive ved. Den føles utrolig behagelig. 












Vejl. pris for 75 ml. 69,95 kr





- Den gør hænderne silkebløde og duften er meget behagelig. 














Vejl. pris for én pakke 49 kt. 






- Jeg har endnu ikke prøvet denne!
Den fungere som en sok, man tager på fødderne, efter en lang travl dag og så skulle den få fødderne til at slappe af.
Skriver mere når den er afprøvet. 












Det var alt der var i boxen. Nu vil jeg gå over til det jeg har købt ved siden af. 
50 kr. i Helsam (Tilbud)








- En oliecreme, som kan bruges over hele kroppen. Den dufter ok, men synes der skal bruges utrolig meget for at huden ikke skal føles tør. 









30 kr. i Helsam (Normal pris, op til 300 kr)





- Endnu ikke afprøvet! 
En maske som går ind og fjerner urenheder og fedt.
og nøj hvor den stinker!!












50 kr. i Helsam






- Almindelig Henna til håret.













50 kr. i Helsam (Tilbud) 





- En hårkur, som ikke dufter særlig godt har prøvet den én gang, og synes ikke der har været nogen forandring endnu. Giver den en chance mere. 










Det var det! :-) 

Udover alle de her køb. Så har jeg købt hele Twilight boksen for 89 kr. og The vampire diaries sæson 4 for 99 kr. Inde på cdon.com 

og og og ! 
 - Så kom jeg til og købe denne på tellerup.dk for 250 kr. Dette er det billigste jeg har kunne opsnuse, og den har været ude siden 28 Juli. Kunne ikke vente længere. 
Da jeg modtog bogen fik jeg også en anden bog, som åbenbart lige skulle følge med. 


(Der gik lige et eller andet helt galt med billederne, og de gider ikke lige samarbejde)

Jeg tror også at det var det for denne gang. 
Talks <3 

Kommentarer

Populære opslag