Wait? I have a life??

Oh My F GOD!!!!

Jeg er færdig, min krop har sagt fra, nej stop, nu er det nok!
Jeg har arbejdet 94 timer på 2 uger, 14 dage med kun 1 fridag. NU ER JEG TRÆT!
Har heldigvis 2 fridage nu her. Men puhhhhaaaaa da!!!!

Jeg har jo fået vikar job på Guderup Plejecenter og jeg ELSKER det!! Fantastiske borgere og skønne kollegaer! Men magter virkelig ikke at skrive om arbejde lige nu, vil gerne koble fra!

Har lovet et par anmeldelser, så selvom det er længe siden jeg har set filmene, så vil jeg prøve at skrive en god anmeldelse alligevel. Here it goes ..

21 Jump Street

De to nyuddannede politifolk Schmidt og Jenko (Jonah Hill, Channing Tatum) får til opgave at gå undercover på deres gamle high school, for at optrevle en narkoring på skolen. De kommer til at bytte falske identiteter, og ender i klasser med fag, som overhovedet ikke passer til deres personligheder. Efter kort tid presser deres chef Captain Dickson (Ice Cub) dem for resultater, og de opdager at Eric Molson (Dave Franco) sælger stoffer på skolen - men hvem er bagmanden? For at få optrevlet narko-forbryderne er de nødt til at holde fokus - men kan de det? Der er mange fristelser på skolen.

- Den er smadder morsom, og jeg lå flad af grin stort set hele filmen igennem.
Du skal se den hvis: Du er til komedie, hvor du sidder og tuder og grin.

P.s I Love You

Gerry dør, og hans kone Holly har svært ved at håndtere sorgen. Heldigvis viser det sig, at Gerry harefterladt en række opgaver til Holly, som hun skal løse som en del af processen med at komme sig 
over tabet og starte et nyt liv

- Den er ufattelig god, sørgelig men også virkelig sjov!
Du skal se den hvis: Du godt kan lide en tude film, som man faktisk også kan grine til.

Would You Rather

Efter Iris’ forældres død kæmper hun en kamp for at tjene penge samtidig med at hun skal passe sin dødeligt syge lillebror. Den velhavende Shepard Lambrick viser dog interesse i at hjælpe dem, og han inviterer hende til et eksklusivt middagsselskab, hvilket hun siger ja tak til. De andre 7 gæster ved middagen er også nogle desparate personer, og snart finder de ud af grunden til at de er inviteret. De skal spille den sadistiske leg “Would You Rather”, hvor vinderen vil vinde en stor mængde penge.

- Hold da kæft for en klam film! Den er virkelig kedelig og intetsigende i starten, men man ser videre for ligesom for at se hvad der kommer til at ske, og det er nasty. Føj da!
Du skal se den hvis: Du godt kan li' klamme film!

True Blood

Bog-serien: 
Det er svært at lave én anmeldelse på 13 bøger. Da alle bøger er så vidt forskellige. 
Bon Temps er en fugtig sydstatsflække, hvor den 25-årige Sookie Stackhouse arbejder som servitrice. Hun kan høre folks tanker. Da Bill dukker op i byen, forelsker hun sig i den farligt tiltrækkende vampyr, bl.a. fordi hun ikke kan høre hans. En række kvindemord sætter byen på den anden ende, og snart er Sookie i fare.

Dette er anmeldelsen der blev lavet på den første bog, det er sådan det hele starter. Da jeg først var begyndt på serien, kunne jeg slet ikke stoppe, jeg blev ved med at læse og læse og pludselig havde jeg læst alle 13 bøger på MEGET kort tid. Jeg var heldig og finde bøgerne brugte og utrolig billige på diverse sider. Men wow, jeg var så forelsket i den serie, den er fantastisk! Der er dog nogle ting, som jeg er big time skuffet over, men jeg vil ikke nævne dem, da jeg ikke er en spoiler-idiot ;-)
Da jeg var færdig med bogserien, der ville jeg bare have mere! Og heldigvis var der mere! Der er udgivet en bog som hedder After Dead, som handler om alle de forskellige personer, som der var med i serien, et lille kort resume over deres liv efter bogserien.
Du skal se den hvis: Du elsker vampyr bøger. Du gerne vil læse noget andet end alt det teenage vampyr, og endelig læse noget hvor de faktisk må dyrke sex.

Tv-serien:
Jeg var faktisk gået igang med tv-serien, for rigtig lang tid siden. Men har ikke kunnet klare at se den, på grund af deres sydlige accent. Men en dag tog jeg mig sammen og gik i gang. 1-2-3, så havde jeg set alt hvad der var og se og nu kører serien på dens 7. og sidste sæson og det gør ondt i mit lille hjerte at den stopper! Den er virkelig god! Igen, en ikke-teenage-vampyr-serie, hvor de er mere voksne og gerne må dyrke sex.
Du skal se den hvis: Du er vampyr-fan, og gerne vil se noget lidt vildere end Twilight.

Det var de anmeldelser jeg havde liggende.

Jeg vil snart gå igang med at læse 'Jordens Søjler' af Ken Follett. Har set tv-serien, som var så fantastisk god at jeg kan se den igen og igen. Udover 'Jordens Søjler', så er 'Den Uendelig Verden' af Ken Follett også blevet filmatiseret. Den er virkelig også fantastisk!. Et godt råd: SE DEM!

I aften kommer der Teen-choice awards show. The red carpet starter om ca. 30 minutter, det kan ses live på Fox.com - (Tryk på banneret i toppen af siden.) Selve showet starter kl. 2 i nat. Yuhu. Vil prøve at holde mig vågen. :-)

Jeg er snart tilbage igen. Opfør jer ordentligt (:

- Talks <3






Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag