En størrelse op

Mit syn sløres og kan mærke tårene presser sig på, med en knude i maven tager jeg den lille t-shirt op foran mig, str. 68. Baby kan ikke længere passe den og er rykket en størrelse op. Str. 74.

8 mdr. gammel, 72 cm og 8,6 kg. Det er min baby. Dejlig og meget glad pige, som er begyndt at lære at kravle, military style er ihvertfald et hit.

Men for satan hvor ville jeg ønske jeg lige kunne stoppe tiden, og nyde min smukke pige. Lige nu og her. Om 4 måneder fylder hun 1 år, totalt urealistisk, I know.

---
Det var noget jeg skrev for et par måneder siden, nu er min frk. Evigglad snart 11 måneder, og selvfølgelig er jeg allerede i gang med planlægningen af hendes fødselsdag. Det er virkelig underligt at min lille baby'pige snart er 1 år.
Sara: kravler, står selv, (går snart),
Kan sige: Ida, far, det.

Hun er simpelthen så sød! Når vi giver hende mad ved aftenbordet, så næsten efter hver bid, der læner hun hovedet ind mod os, som et kram.
Men hun kan også være en bølle! Hun har det med at åbne skuffer, låger og ovne. Når vi siger, "nej Sara, det må du ikke". Så kigger hun på os, smiler, ryster på hovedet og fortsætter....

Jeg er en idiot til at få blogget, men jeg arbejder så meget, så min fritid går med pigerne og Morten og jeg skænker sjældent det at blogge en tanke. Det betyder nok ikke så meget mere for mig, som det har gjort.
Desuden har Morten og jeg lige været på bryllupsrejse til London. Det var en vildt fed tur. Vi så alle de kendte seværdigheder og derudover så besøgte vi Warner Bros Studio - Harry Potter exibit. Kanon fed oplevelse!!

Nu vil jeg sætte mig tilbage, og nyde min fridag.

- Talks <3


Kommentarer

Populære opslag