Polterabend

Når man skal giftes, så samles ens venner/familie sig ifølge traditionen for at planlægge et polterabend.

Morten og jeg havde vores polterabend D. 7/11 - og sikke en fest!! 

Here it goes! 

- starter lige med at nævne, vi vidste godt dato og klokkeslæt

Lørdag D. 7/11 kl. 10 væltede det ind med mennesker, som alle stille hviskede surprise, haha. Sødt alligevel. Jeg fik stukket en rekorderlig i hånden, derefter et rundstykke og så fik jeg af vide, "du skal pakke"; shorts, top, håndklæde, en varm trøje, badetøj, deo og 2 stykker træ og du skal skynde dig. Okay så! 
Færdig pakket, møs møs til børn og klar til afgang, ned i bilen og så kørte vi mod Sønderborg, meget spændt! 
Vi parkerer ved IPOLE! Min første tanke var "nej, det gør jeg bare ikke alene!" Og heldigvis, så skulle vi alle sammen. Og det var fedt! Sikken en oplevelse! Vi lærte nogle forskellige moves, satte det hele sammen til en koreografi og udførte den til sangen timba! Så fedt! Til sidst lærte vi at komme op og hænge på hovedet! Wow! Det var virkelig sjovt, men også lidt nervepirrende, for jeg svedte helt ekstremt så mine hænder gled og jeg kom hurtigt ned igen. 
Det var en møg fed oplevelse men sindssygt hårdt!! (Dagen efter havde jeg ondt i kroppen, steder jeg ikke anede eksisterede!iPole - Sønderborg

Derefter kørte vi hjem til min bedste veninde, jeg blev iført: hvide strømpe bukser, røde knæstrømper, sorte sko, fletninger, røde kinder og et slør! Den meget allerede pyntede barnevogn skulle pyntes lidt mere, vi fik mere alkohol og lidt at spise. Afsted igen, hvor jeg blev udstyret med en guitar og en kæmpe kasse ! 


Vi går ned til byen, og gør vores holdt ved Borgen, her skulle jeg sælge boller og pølsehorn.


Hvis folk ikke var interesseret i nogle af de ting, så solgte jeg da også sange, altså jeg skulle synge en julesang for dem! Der var blevet lavet et meget fint hæfte, med en masse julesange i. 


Det var liiiidt svært at komme i gang, men pludselig så kørte det bare og jeg fik solgt og solgt, sunget og spillet guitar! (Som jeg forresten ikke aner hvordan man gør!) super fedt! De fleste tog det mega pænt og købte også, men så var der også dem som bare synes vi var dybt åndssvage. Skide værre med det! 
Nede i byen fik jeg solgt for over 400kr! 



Efter 2 timers tid (tror jeg
Så skulle vi altså videre, alt var solgt så det var da bare fedt! 

Vi gik ned til Doktorfisk! Yay!! Vi skulle alle have vores fødder op i det her kæmpe kar fyldt med de her små fisk. og nøj en mærkelig oplevelse! I starten var det ret så ubehageligt, men hvis man bare lod være med at kigge ned i karret, så var det da til og holde ud. 
Ejeren af stedet havde sat champagne, nødder og saltstænger frem til os, samt sat noget mere ungdoms moderne musik på. Virkelig hyggeligt. 


På et tidspunkt bliver jeg så kaldt op, jeg skal komme over og ligge på briksen, og her får jeg så en fuld rygsmassage. Ååårh, dræb mig langsomt, det var fan-fucking-taktisk! 

Vi lod al vores halløj stå, samt min kæmpe kasse, istedet fik jeg en meget fin nissepige kjole på. 

Vi gik op på Penny Lane, hvor vi fik mad levereret fra café Figo.


Vildt lækker, pommes, gyres, tzatziki og salat. 
Vi fik mere alkohol og vi hyggede. På et tidspunkt bestiller jeg 12 shots, men istedet får vi 32, til samme pris. Møg fedt at have polterabend. 


Folk er meget nysgerrige for at høre hvorfor jeg er klædt sådan ud, og jeg kunne jo så fortælle at det var fordi jeg var på min polterabend. Nogle kom endda op til os for at få en sang, der tjente jeg så lige 100kr mere. 
Vi blev på Penny Lane, indtil fyrene kom og på vej videre fik jeg yderligere flere penge, bare for at give en et kram. Så alt i alt tjente jeg 613kr!!! 
Vi var forskellige steder rundt i byen, fik alkohol, hyggede og gav den da max gas på dansegulvet. Folk synes det var fedt, så jeg fik både drinks, shots og endda champagne! 
Puha, polterabend hver weekend kunne være mega let tjente penge da! Tømmermændene dagen efter kan jeg dog godt undvære!! 

Alt i alt, en helt fantastisk og mega fed polterabend, som jeg aldrig nogensinde kommer til og glemme! 

(Det skal lige siges, de 2 stykker træ og badetøjet blev ikke brugt til noget, det skulle bare hyle mig ud af den

Dette lavede fyrene: 

Kort fortalt

Morten blev klædt ud, som en meget fin nissepige. De kørte ned til byen hvor han skulle synge '500 miles', publikum skulle give karakter fra 1-5, det antal de gav, det skulle han så drikke i shots. Han fik også en piercing i øjenbrynet! 
Derefter tog de ud og bowlede, Morten husker ikke lige resultatet. 
Derefter tog de på Mc Donalds, og så kørte de til paintball, hvor de først sad 1 time og drak øl. Så havde de paintball, Morten & kollegaer mod svogerne og forlover, i piss regnvejr. De fik desværre ikke spillet fuldt ud. Men tømrerne vandt alle 3 kampe! 
Til slut tog nogle af dem hjem til forloveren og resten sluttede sig til os. De resterende kom dog senere og gav den gas med os andre. 


Kommentarer

Populære opslag