Skønhedstips jeg ville ønske alle vidste

Fantastiske råd : 

1. Det er rigtig sundt at afslutte badet med at skylle sig i koldt vand. - Især dit hår vil elske dig for det. 
2. Brug en smule hvid øjenskygge inderst i øjenkrogen. - Det åbner dine øjne. 
3. Brug for gudsskyld en grunder inden du ligger øjenskygge - Det bliver pænere og holder bedre. 
4. Creme med anti-age er ikke kun beregnet til folk med rynker. - Det forebygger også. 
5. Plej din hud. - Rens den morgen & aften. 
6. Brug nogle ordentlige produkter. - Pas nu på din hud. 
7. 2 pift med parfumen er nok. - Ellers så stinker du.
8. Body wrap holder ikke evigt - Det skal konstant holdes ved lige. 
9. Lær at ordne dine øjenbryn ordentlig - Evt. Få hjælp hos en frisør. 
10. Dobbel tjek om den meget røde læbestift nu også passer lige til dig. - Den er ikke køn til rigtig mange. 
11. Methylparaben & ethylparaben er lovlige i Danmark. - Det vil sige de må bruges i kosmetik og er derfor ufarlige. 
12. Efter bad så lad dit hår luft tørre. -  Evt puf det lidt op. 
13. Red ikke dit hår efter bad, håret kan knække, - Hvis du alligevel gerne vil rede dit hår efter bad, så invester i en 'Wet brush' som er speciel udviklet til vådt hår. 
14. Inden du ligger ansigtsmaske, så vask dit ansigt med lunken vand. - Det åbner op for porerne, afslut med en ansigtscreme. 
15. Invester i en Blur creme som ligges inden make-up. - Den udjævner din hud og dit make-up ser pænere ud og holder længere. 
16. Drik masser af vand. - Det er utrolig godt for din krop og hud. 
17. Brug en mild scrub til ansigtet 2 gange om ugen, brug en alm. Scrub til kroppen to gange om ugen. - Den fjerner døde hudceller. 
18. Ansigtscreme skal ikke for tæt på øjnene. - Brug istedet en eye cream, som duppes på benet under og over øjet. 
19. Husk din hals skal regnes med når du renser ansigtet og ligger creme. - Og make-up. 
20. Jeg er ikke fan af solarie, og har ikke selv gået i solarie i flere år nu. Men det her trick er super smart! - Smør dig ind i babyolie inden du ligger dig, så bliver du rigtig lækker brun, uden at blive solbrændt. 

Disse tips og tricks er lavet af egne erfaringer. 
Jeg læser og ser ufattelig meget om skønhed hver eneste dag. Så disse tips og tricks er et lille udpluk af hvad jeg ved og hvad jeg lige kunne huske da jeg skrev indlægget. 
Jeg håber I kan bruge det, eller ihvertfald forsøge med noget af det ☺️ 
HUSK jeg har en konkurrence igang hvor man kan vinde en masse lækre skønheds produkter! 

Derudover så vil jeg lige give et shout out til http://www.goodiebox.dk/
Hvor du hver måned kan modtage en lækker box med skønhedsprodukter. 
Tag et kig, kan være du bliver fristet ;)



Kommentarer

Populære opslag