Du er ligeså lykkelig som du selv vælger at være

Så er man bosat i Nordborg - i vores store penthouse lejlighed (Sådan føles den i hvert fald).
Vi er ved at være godt på plads, og her er bare blevet rigtig fedt!
Har en masse sorte sække liggende over det hele med alt mit tøj i. Jeg får et skab af en veninde - meget snart, så det sidste kan komme væk.
Har fået lavet det sødeste pige værelse til min tut. Alle som kommer op og ser er helt forelsket i det.
Det er jeg også selv - så er rigtig stolt over det.
- Der kommer billeder af lejligheden når alt er på plads -
 
Den gamle lejlighed blev synet i dag, maling blev ikke godkendt. Pis også!
Selve male arbejdet var rigtig godt, men malingen vi havde brugt var ikke god nok til dem.
Det er Stabile vi har brugt - Så er I klar over det.
Så der ryger desværre en masse fra mit indskud.
Havde købt malingen af en privat person som fortalte at det var godt til væg maling - ja, pis og papir!
Men, sket er sket - life goes on.
 
Vi var i Jysk i søndags og fik købt gardiner til hele lejligheden, vi kom af med 625 kr. for 5 gardiner - pisse billigt. Der var 20% rabat på alt derude. Har fået købt 3 rispapirs lamper, 2 til stuen og 1 til Idas værelse. Læænge siden jeg havde købt dem - så det var fantastisk endelig at kunne sætte dem op!
For et stykke tid siden var jeg i IKEA, hvor jeg købte nogle billedrammer. Jeg troede at jeg havde købt 2 sorte og 1 hvid. Men der lå dobbelt i, så har 4 sorte og 2 hvide - mega fedt. Det var også fantastisk endelig at kunne pakke dem ud!
 
Har i dag, købt et spil som hedder 'Bet your brain' som indeholder en masse spørgsmål og opgaver. Det er virkelig sjovt og udfordrende med en masse grin Man kan være fra 2-12 spillere, men det anbefales at man er 15 år for at spille det. - Ikke fordi det er svært eller frækt på nogen måde. Så ved ikke helt hvorfor man de synes man skal være 15 år.
 
Har i dag tilmeldt mig den næste kampagne fra Buzzador, hvor man skal teste lydbøger.
Husk; hvis du kunne tænke dig at blive Buzzador, og være med til at teste og buzze gratis ting, så smid din mail i en kommentar eller send den til mig på facebook. Så kommer der en mail retur til dig med et link du skal følge.
Nemt og gratis.
 
HUSK HUSK HUSK
Stem på min datter til at blive Sønderborgs Sødeste Baby.
Baby nummer 20
 
Lidt kedelig blog i dag, beklager.
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag